Jdi na obsah Jdi na menu
 

Fototechnika

Fotoaparát: Canon EOS 1100D

 

Objektivy:   CANON EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

                    CANON EF 50mm f/1.8 II

               TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6 Di pro CANON

 

Blesk: Nissin Speedlite Di 466 pro Canon

 

Příslušenství: Polarizační a ND8 filtr, odrazová deska.

 

Canon EOS 1100D

 

EOS 1100D je zdokonalená základní zrcadlovka od Canonu, lehkáa snadno ovladatalná, ale také dostatečně výkoná. Vhodná pro začínající i pokročilé fotografy.

 

Snímač CMOS s rozlišením 12.2 megapixelů o rozměrech 22.2 x 14.7 milimetrů

Vysoká citlivost ISO 100 až ISO 3200 – s možností dalšího zvýšení až na ISO 6400

Pořizování videozáznamů v rozlišení HD

Širokoúhlý 9bodový systém automatického zaostřování

63zónové měření expozice iFCL

Možnost použití se všemi objektivy řad EF a EF-S

Čtrnáctibitový obrazový procesor DIGIC 4

Záznam na osvědčené SDHC karty 

 

fotak.jpg

fotak-3.jpg

fotak-2.jpg

 

 

CANON EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II 

 Základní setový objektiv dodávaný k většině DSLR nižší kategorie.

Neoplývá rychlostí ostření, světelností a s hloubkou ostrosti se moc pracovat také nedá. Osobně využívám převážně malé ohnisko na fotografování krajiny nebo na běžné fotografování bez požadavků na co nejkvalitnější výsledek. Potěší kvalitní stabilizátor obrazu dovolující nastavit 4x delší rychlost závěrky. Podle mého názoru na běžné fotografování stačí, při požadavcích na vyšší kvalitu fotografie je třeba poohlédnout se jinde.  

18-55.php.jpg

Technická data:

Průmr filtru: 58mm

Světelnost 3,5-5,6

Maximální clona: 22-38

Min/Max ohnisková vzdálenost: 18/55 mm

Ostření od: 0,25m

Počet prvků/skupin: 11/9

 

CANON EF 50mm f/1.8 II

Tento základní 50 mm objektiv se skvělou světelností F 1,8 je velmi kompaktních rozměrů a cenově více než dostupný. Nabízí prvotřídní obrazovou kvalitu. Na DSLR je velmi dobře použitelný např. jako portrétní objektiv. Ideální pro všechny, kdo chtějí kontrastní snímky ostré jako břitva.

50.jpg

Technická data:

Průmr filtru: 52mm

Světelnost 1,8

Maximální clona: 22

Min/Max ohnisková vzdálenost: 50 mm

Ostření od: 0,45m

Počet prvků/skupin: 6/5

 

Tamron AF 70-300 mm F/4-5,6 Di LD Macro pro Canon

Ideální objektiv pro fotografování objektů, k nimž není snadné se jednoduše přiblížit - sport, zvěř, divatelní představení. V režimu makro lze používat v rozsahu 180-300mm s největším poměrem makro 1:2 a nejmenší zaostřitelnou vzdáleností 95cm od fotografovaného předmětu. Objektiv 70-300 s označením Di je konstruovaný pro digitální zrcadlovky i pro 35mm kinofilmové zrcadlovky. V optické soustavě je začleněn LD člen, který výsledně zvyšuje čistotu a ostrost obrazu bez barevných vad.

Tento objektiv není špatný, ale choulostivý na světlo a vzhledem k tomu, že nevlastní stabilizaci, v horších světelných podmínkcáh se s ním fotit prostě nedá. 

70-300.jpg

Technická data:

Průmr filtru: 58mm

Světelnost 4-5,6

Maximální clona: 32

Min/Max ohnisková vzdálenost: 70/300 mm

Ostření od: 0,95m

Počet prvků/skupin: 13/9

  

NISSIN Speedlite Di 466 pro Canon

Nissin Di466 přitáhne pozornost především začínajících fotografů nebo studentů, kteří si nemohou dovolit investovat do svého vybavení tolik, co třeba pracující lidé. I přes to, že se jedná o nejnižší řadu nabízených blesků od Nissinu a jeho cena začíná na 2500kč, rozhodně se dá říct, že tato finanční investice nepřijde v niveč. 466 je vybavena, na svojí cenu, doslova nadstandardně. Pokud nepotřebujete výklopnou hlavu do stran, hodí se doslova na všechno.

Pokud bychom se snažili hledat ekvivalent od Canonu, dal by se tento kus přirovnat k 430 EX. I přes to, že na tomto blesku některé pokročilé funkce chybí, jako JE manuální nastavení zoomu  nebo další kalibrace skrze LCD display, jeho noblesu vrací do hry vertikální výklopná hlava nebo odrazová bílá destička s difuzní rozptylkou. Začínajícího fotografa nadchne především jeho snadná ovladatelnost a přívětivost.

600x800.jpg

Technická data:

Směrné číslo 33 (ISO 100/105 mm), 22 (ISO 100/35 mm) nebo 46 (ISO 200/105 mm)

Počet záblesků na jednu sadu baterií: 200-1500 záblesků

Napájení: 4 tužkové baterie

Řízení zábleskové expozice E-TTL a E-TTL II

 

Mazlík v plné kráse :-D

p3220010a.jpg